Pages

Thursday, February 17, 2011

SESI 'MAKEOVER' ULTRA -LAVANDE BERSAMA LANCOME DAN COSMOPOLITAN

JULIA RESTOIN-ROITFELD MERUPAKAN MODEL RANGKAIAN ULTRA- LAVANDE

Rindu benar rasanya pada blog saya ini.Rasa sekian lamanya tidak menjengah.Apakan daya renjatan masa membataskan saya melakukan banyak perkara dalam satu masa.Biarlah lambat asalkan buah hasilnya begitu mantap.Terasa agak merindui pula papan kekunci  komputer riba saya setelah beberapa ketika mendiamkan diri.Agak sentimental lah pula saya hari ini sementelahan halwa telinga sedang melayan lagu 2pm,i'll be back.Tapi diam saya sebelum ini bukan sebarang diam ya.Diam saya  ada isi.Jangan disalah sangka bukannya bermaksud menambah berat  badan lagi.hehe..Tetapi menambah pengalaman baru apabila dapat menimba peluang sejenak bersama Lancome dengan kerjasama Cosmopolitan pada 14 Februari 2011 sempena Hari Valentine(kita sebagai umat islam tidak boleh menyambut valentine ya)telah diperkenalkan dengan barisan produk baru sempena musim bunga iaitu rangkaian ULTRA LAVANDE semekar titisan bunga lavender unggu yang tumbuh meliar indah.Jadi entri saya pada kali ini pastinya berkaitan dengan produk yang memang mengagumkan ini.Koleksi karya Pengarah Artistik Mekap Lancome  Aaron De Mey,Ultra Lavande merupakan inovasi baru yang diilhamkan oleh beliau bagi musim bunga kali ini.Saya bukan sebarangan memuji kerana saya sendiri telah mendapat peluang keemasan yang diberi oleh majalah Cosmopolitan untuk sesi 'makeover' dengan menggunakan rangkuman kosmetik terkini ultra lavande oleh jurusolek ALAN yang telah  lebih 10 tahun bersama Lancome mengemudi barisan jurusolek profesional.Adakah saya gembira?Sudah tentulah kerana Lancome antara jenama mewah dan terkenal.Sudah pasti saya ternanti-nanti sejauh mana rangkaian warna-warna baru ini mengekalkan kualiti tradisi produk-produk terdahulu.Memandangkan saya memang gemar bereksperimen dengan solekan dan sentiasa mengemaskini pengetahuan saya berkaitan produk-produk kosmetik terbaru dipasaran sudah tentu saya mempunyai 'high expectation'terhadap rangkaian ultra lavande ini.


SAYA DAN MUA ALAN DI KAUNTER LANCOME ISETAN,KLCC.SAYANG SEKALI TERLUPA NAK BERGAMBAR BERSAMA CIK SOFEA WAKIL DARI COSMOPOLITAN.


Ternyata saya berpuas hati dengan koleksi pembayang mata Colour Design Mineral Quad Eyeshadow ini.Jurusolek meggunakan palet WARM LAVANDE untuk mata saya.Palet ini mengandungi tona kuning keemasan,perak,unggu lembut dan unggu gelap.Setelah mata selesai dirias wajah saya dioles pula dengan bedak asas TEINT MINERAL.Dengan litupan sederhana kulit saya terasa lembut bak sutera dan terasa begitu ringan sekali sapuan bedaknya.

LEPAS 'MAKEOVER' DAH BERPELUH PUN MEKAP MASIH BERTAHAN




ADIK SAYA TURUT MENDAPAT SENTUHAN ALAN
PALET 'WARM LAVANDE' INI JUGA SESUAI UNTUK REMAJA .HANYA  'BLEND' MENGGUNAKAN WARNA-WARNA LEMBUT SECARA TIPIS  DIKAWASAN MATA.



'GOODIE BAGS' KAMI TERIMA KASIH KEPDA LANCOME DAN COSMOPOLITAN

0 comments:

Post a Comment